16/8/07

Wien und Graz

τι να πω... Στις 19 φεύγω για Βιέννη...έχω έναν τουριστικό οδηγό... αλλά δεν μου κάνει...όχι μόνο νομίζω αλλά είμαι σίγουρη ότι αυτή η πόλη θα με κατακτήσει. Τώρα που πλησιάζουν οι μέρες..νιώθω κατι φτερουγισματάκια στη καρδιά (βρε μήπως να πάω στο γιατρό;). Νιώθω ότι δεν θα προλάβω τίποτα. Θέλω να δω Κlimt!! Αυτό είναι σίγουρο. Δεν πάω για διακοπές...να ξέρετε..σεμινάρια θα χω..αλλά σίγουρα και ελεύθερο χρόνο για να δω και πράματα που θέλω και να κάνω και λίγο shopping. Σίγουρα θα καθήσω σε Kaffeehaus να απολαύσω καφεδάκι και γλυκάκι.Θα πάω στο Belvedere όπου θα δώ Klimt, Bruegel. Στην Albertina έχει έκθεση των "Der blaue Reiter" και "Die Brücke". Δηλαδή θα πάω και θα φουλάρω Expressionism. Δυστηχώς τους αγαπημένους μου Impressionists θα τους έχει απο Σεπτέμβριο. Σνιφ Κλάψ. Έπίσης θέλω να πάω στο Kunsthistorisches Museum ή στο Museum für angewandte Kunst(εφαρμοσμένων τεχνών). Γενικώς μου αρέσουν τα μουσεία.
Εννοείται θα πάω Stephansdom. Αχ! τα χάνω λίγο.. επειδή είναι και τα σεμινάρια ενδιάμεσα δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω. Βέβαια σκέφτομαι...οτι ακόμα είμαι μικρούλα και έτσι άνετα μπορώ να ξαναπάω και να δω και άλλα πραγματάκια.

Την δεύτερη βδομάδα θα είμαι στο Γκράτς. Δεν έχω ψάξει τίποτα για το Γράτς. Έχω ακούσει μόνο ότι είναι εξίσου όμορφο. Περισσότερα όταν επιστρέψω!!!

Το γαμώτο είναι ότι επιστρέφοντας...αρχίζω δουλειά.

Καλό υπόλοιπο Αύγουστο σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Clicky Web Analytics