24/7/07

Πάει και αυτό....

όλα ωραία και καλά διάβασα και τον τελευταίο τόμο του ΗΡ. Δεν με γέμισε, κάτι μου λείπει. Είχε πολύ αγωνία. Κάποια στιγμή θα αρχίσω όλα τα βιβλία απο την αρχή.. Το κακό με μενα είναι οτι δεν θυμάμαι ονόματα και καταστάσεις. Και ανυσηχώ. Γενικώς.
Προχτές είμουν με τον μικρό αδερφό μου και μου έλεγε αναλυτικά κάποια ξόρκια..πότε τα είπαν ποιος και τι επίδραση είχαν. Μου έλεγε για διάφορα μαγικά όντα και τέρατα. Μίλησε και για διάφορα πρόσωπα που εμφανίζονται στα βιβλία και τώρα καταλαβαίνω οτι εγώ μεγαλώνω και κακώς χάνω αυτόν τον ενθουσιασμό (και την μνήμη μου..αλλά άμα πω μνήμη..τότε μάλλον θα πρέπει να ετοιμάζομαι για τα Κ.Α.Π.Η.). κάτι πρέπει να κάνω..αλλά τι;;;

Χαίρομαι πολύ για τον μικρό και ήδη σκέφτομαι τι βιβλιαράκι μπορώ να του πάρω..Τα παιδιά στο bookcrossing έχουν κάνει καλές προτάσεις και θα πάω να κάνω καμιά αναζήτηση στα βιβλιοπωλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Clicky Web Analytics