19/10/09

Τα χαμένα τάπερ

Παρασκευή απόγευμα. Λουφάρω στον καναπέ και πειράζουμε τη μαμα μου με την αδερφή μου. Χτυπάει το κινητό και δεν του δίνω σημασία. Αργότερα το κοιτάω και βλέπω οτι ήταν ο σπιτονοικοκύρης.(ναι, ακόμα να τελειώσουν με το μπάνιο μου. Σε δυο μέρες κλίνουν 2 βδομάδες. αντε λεμεεεε). Τον παίρνω τηλέφωνο.

-Καλησπέρα κυρ Παντελή, με πήρατε τηλέφωνο είδα;
* Ναι, καλησπέρα σας. Πέρασα απο το σπίτι για τις δουλειές και είδα οτι είχε κάτι τάπερ έξω απο την πόρτα.
- Τάπερ;
* Ναι, είχε κάτι τάπερ. Δικά σας δεν είναι;
- Όχι
* Ε τότε μήπως σας τα έφερε καποιος συγγενείς ή φίλος;
- Μα ξέρετε οτι δεν έχω συγγενείς και οι φίλοι γιατι να μου φέρουν τάπερ;



* Ε ναι, ε μήπως σας φέραν τίποτα; Θέλουν ψυγείο ίσως; Δεν κοίταξα, απλά τα έβαλα μέσα.
- Δεν ξέρω. Δεν περίμενα τάπερ απο κανέναν!
* Εντάξει, θα ξαναπάω τότε σπίτι να δω άμα θέλουν ψυγείο να τα βάλω, μην χαλάσουν.
- εεε ναι αλλα δεν περίμενα να μου φέρει κανεις τάπερ. εντάξει δείτε.
* Καλο βράδυ
- Καλό βραδυ.

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ; ρε θα τρελαθώ σ αυτήν την πολυκατοικεία. Τωρα σε λίγο θα περάσω και γω απο το σπίτι μου να δω , τι σκατά ειναι αυτά τα τάπερ. Πάντως δεν μπορείτε να πείτε. Γαμάτη πολυκατοικεία. Γεμάτη μυστήριο και ίντριγκα! χεχε


update after the inspection

no ταπερ no fun. εξαφανιστηκαν! λέτε να κατέβηκε κανας εξωγήινος και να τα πήρε; ποτέ δεν θα μάθουμε τι παίζει. τεσπα..
έχω άλλα δυσάρεστα νέα. Τα πλακάκια ακόμα δεν περάστηκαν. Στο τηλέφωνο άκουσα τον έναν να ψάχνει άλλο μάστορα και να λεει "ελα ρε έχω ένα επείγον εδω. Ενα μπάνιο" ΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

update2 after the conversation

λεπόν.έχουμε και λέμε...τα ταπεράκια δεν ήταν για μένα αλλά για την granny απο πάνω μου.αυτήν την περίεργη. έγραφε και το όνομα πάνω στη σακούλα.απορώ πως και δεν το δε ο σπιτονοικοκύρης. τεσπα. bonus track: η σακούλα είχε μέσα μήλα, πιπεριές και κάτι άλλο τυληγμένο σε αλουμινόχαρτο.

2 σχόλια:

Shiroi Taka είπε...

Ωωωω, μυστήριο! Αγκάθα Κρίστι και έτσι! Μάλλον θα είχαν μέσα κανά ωραίο γλυκάκι ή σαρμαδάκια ή παστίτσιο και θα το λιγουρεύτηκε ο ιδιοκτήτης και θα τα πήρε! Τώρα για το ποιος τα έφερε...
*scritch scritch*

Ανώνυμος είπε...

κοιτα το τυλιγμενο δεν το αγγιζουμε....τα μηλαρακια όμως και οι πιπεριες μια χαρα είναι :) αχ κριμα κριμα....

 
Clicky Web Analytics