15/7/09

Θέλω να είσαι σοβαρή....

μου 'λεγε χτές ο κούνελος καθώς έβγαζε φωτογραφίες. Άντε τώρα να σοβαρευτώ. Φαίνομαι και σαν χαζή όταν είμαι σοβαρή. Σε κλάσματα δευτερολέπτων έπρεπε να σκεφτώ κάτι που θα με κάνει να κοιτάω σοβαρά μέσα στο φακό της κάμερας.. Και απο όλα τα πιθανά σενάρια και σκέψεις που θα μπορούσαν να με κάνουν να κοιτάω σοβαρά στην φωτογραφική ..... εμένα μου ρχετε αυτό....


Μ Ι Λ Α Σ Μ Ε Τ Ο Ν ..................
.

όχι δεν ξέρω γιατι μου ρθε αυτό. και δεν το πα μια φορά ..το πα σίγουρα 3! Γιατρέ μου..θα γίνω καλά;

ps1: Απο την καινούργια μας φουρνιά γατιών, το ένα έχει ένα σημαδάκι στο κεφάλι του και η μαμα μου το φωνάζει Γκορμπατσοφ. Λέτε απο εκεί να μου ρθε η έμπνευση;

ps2: Χτές πρώτη ή δευτερη φορά χτύπησα όλες τις πλευρές του εισητηρίου καθώς έφευγα απο την Αριστοτέλους για να πάω στην Νεάπολη! γιεεεεεαααααα

5 σχόλια:

AVenGer! είπε...

Το πρόβλημά σας κυρία μου είναι δεδομένο. Δεν υπάρχεις απλά. Κάθε προσπάθεια συνετισμού θα πέσει στο κενό και θα χαθεί δια παντός.
Μήπως να βάλεις ένα θερμόμετρο? Λεω εγώ τώρα.

Αν αυτό σε κάνει να δείχνεις σοβαρή φοβάμαι να ρωτήσω τι σε κάνει να πέφτεις στα πατώματα από τα γέλια.

που.σου: μια φωτό από το γατί θα μπορούσαμε να έχουμε?
που.σου2: καμία καλή φωτό βγήκε τελικά ή τσάμπα η προσήλωση στον ηγέτη?

bunnysuicides είπε...

στα διάλα μαρή, σιγά μην είμαι και ο λένιν! λολ!

Shiroi Taka είπε...

Ωωωω, τέλειος τρόπος, θα τον υιοθετήσω. θα σκέφτομαι ότι μιλάω με τον Ψωμιάδη...αλλά μάλλον τότε θα πεθάνω στα γέλια, αντί να σοβαρευτώ. Χμμμ....

georgia είπε...

@Avenger δεν υπάρχει σωτηρία ε; σνιφ! όσο για φώτο κάτι θα κάνουμε..αλλα αργεί.. @κούνελος σε παρακαλώ έπρεπε να σκεφτώ κάτι γρήγορα..με είδες πως χαμογελούσα;ρ @Shiroi Taka χα χα ε ναι και γω να γελάς σε φαντάζομαι με αυτόν( και τους περισσότερους δικούς μας) μάλλον γι αυτό σκεφτηκα τον Γκ. αχμ..

mafaldaQ είπε...

Εγώ δεν ξέρω ποιον πρέπει να σκεφτώ! Γενικά καλύτερα να μη σκέφτομαι κάτι παρά να σκέφτομαι ότι μιλάω με κάποιον διάσημο γιατί τότε είναι που είμαι ολίγον γελοία :)

 
Clicky Web Analytics