1/9/08

ένα στα γρήγορα...

τι κάνω ρε το χαζό για να μην διαβάσω...

- ψάχνω δέκα ώρες την κασετίνα να δώ τι στυλό θα χρειαστώ για να διαβάσω..ενα κόκκινο, ένα μπλε για το μπλοκακι, φυσικα κίτρινο μάρκερ, ε και το ρόζ μαρκαδοράκι για να φαίνονται απο μακριά αυτά που θα μπουν στην εργασία για υποστήριξη των λεγομενων.
-μολύβια..ε τι..πως θα κάνω τις σημειώσεις..μμμ τι όρεξη έχω..για μηχανικό..οχι μωρε σημερα κανονικά μολύβια..πωπω..χάλια είναι ..θελουν ξύσιμο..που ειναι η ξύστρα; α να τη..ξις ξις
- μμμ που είναι τα χαρτιά μου..α θα χρειαστώ και αυτό το βιβλίο..α να παρω και τα ποστ ιτ..αμα τα χρειαστώ
- εεε τωρα πρεπει να κανω και έναν καφέ (τη στιγμή που γράφω είαμι στο 2ο ..το 1ο τον ήπια σερφάροντας)
-να καθήσω στο πάτωμα; θα πονάει ο κώλος μου..ο καναπές είναι χαμηλός.(το γραφείο θα ήταν μια καλή λύση αν υπήρχε χώρος)
- αχ για να κοιτάξω..μήπως ήρθε κάνα εμαιλ? στο google reader τίποτα; ααα πως τίποτα να γράψαν για το πασοκ και την κυβέρνηση ..αα τωρα βλέπω άλλα 9.. μμ τελεια.. ααα να και η Μαριλένα στο msn..ας της μιλήσω λίγο...
- και δεν γραφω ένα ποστ για το μπλογκ μου στα γρήγορα;

(και πάει λέγοντας..) και σε μία ώρα παω στη συναυλία του Bregovic.
καλά απο ορθογραφία θα σκίζει το ποστ..αλλά δε τα διορθώνω τωρα.. ΈΧΩ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΛΕΜΕ

edit: karalol leme!!! δεν προλαβα να αναρτήσω το ποστ.. και αρχίσαν στον κάτω όροφο απο εμένα με το τρυπάνι και τη βαριοπούλα!!!! χα χα χα δεν παίζει τετοια τύχη!!!! πάω σούπερ...

4 σχόλια:

mafaldaQ είπε...

Lol ρε συ Γεωργίτσα! Και εγώ τα κάνω αυτά... ααα και ένα άπλυτο ποτήρι! Μήπως να τσιμπούσα κάτι; Αχ ας στείλω ένα μήνυμα σε κινητό! Πωπω να πάρω και το σταθερό δίπλα μου, μήπως και χτυπήσει να μην τρέχω! Μήπως να ξάπλωνα λιγάκι πριν;

Άντε καλέ στρώσου! Οι μέρες περνάνε!

efou είπε...

lol georgia!
ti teleia pou tha pas Bregovic...zilevw!!! na peraseis yperoxa!

ZlatkoGR είπε...

Χαχαχαχα! Γαμάτο post! Ώστε κάνεις τέτοια ε; Τσκ τσκ τσκ...

AVenGer! είπε...

ψόφησα στο γέλιο πρωι πρωι.. χεχε. όλοι το παθαίνουμε αυτό. να πάρω, μην ξεχάσω εκείνο, θα μου χρειαστεί και το άλλο.

 
Clicky Web Analytics