12/5/08

i must admit!

Σε όλους τους φίλους μου εκεί έξω..μη με κράξετε πολύ.. αλλά είμαι φαν του.. του... του...


Νότη Σφακιανάκη.


Ντάξει..τη Παρασκευή θα αναρτήσω φώτο;ρ και ελπίζω την Κυριακή να χω και καλύτερο υλικό! χεχε

Σας αγαπώ όλους..μη με αποκληρώσετε απο τη καρδιά σας..

edit: (20.5) πήγαμε λοιπόν με παρέα να τον δούμε το Σάββατο! το πρόγραμμα τέλειο. όλα προσεγμένα, και το μαγαζι (εξαερισμος κτλ), οι άγνωστες φωνές, οι γνωστές φωνές(Αποστολία Ζώη και η κόρη του Τερζη) και φυσικά ο Σφακιανάκης! Εγώ που βαριέμαι ....πέρασα υπέροχα και ήθελα και άλλο...αλήθεια πολύ καλό πρόγραμμα, ντάξει.. μπορει να λέει ότι βλακίες λέει αλλά.. το χει ρε παιδιά.


6 σχόλια:

ZlatkoGR είπε...

Chill. Κι εγώ είμαι φαν των τραγουδιών του. Άσχετα αν είναι ατελείωτο κωλοπαίδι σαν άτομο.

Ανώνυμος είπε...

βρε georgia που τον θυμήθηκες;
karry

georgia είπε...

εχμ.. ξέρεις αγαπητή μου karry δεν τον θυμήθηκα μόνο..θα πάω να τον δώ σήμερα... αν και .. ήταν απο μια δική μου πρόταση..που δεν περίμενα να γίνει πραγματικότητα..επειδή δεν βγαίνω και πολύ.. είπα μια φορα σε δυο φίλες.. "καλά κορίτσια..μόνο άμα έρθει ο Σφακιανάκης Θεσσαλονίκη..τότε να με πάτε..αλλά τραπέζι ε..οχι στο όρθιο" . Ε περιτό να σου πω. δυο βδομάδες αφου είπα αυτό το πράγμα..ΤΣΟΥΠ παντού αφίσες οτι έρχετε σαλονικα! (τραβατε με και ας κλαίω)

Ανώνυμος είπε...

Πως πέρασες;
karry

AVenGer! είπε...

Νότης και τα μυαλά στο μπλέντερ. Γουστάρω με τρέλα (ναι το παραδέχομαι). :)

Ανώνυμος είπε...

παναγιά μου κ χριστέ μου κ άγιοι πάντες, πότε θα σταματήσει να έρχεται κ να γεμίζει την πόλη κακόγουστες αφίσες??????

 
Clicky Web Analytics